نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: مزدا 2

  1. #1

    ALI
    ALI هم اکنون آنلاین است.
    مشاور سایت

    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    مــهدیـه تــهـران
    نام واقعی
    علی
    شماره عضویت
    50762
    میانگین پست در روز
    5.58
    علایق
    شعر،موسیقی، خودم ،پیانــو, قدم زدن
    شغل و حرفه
    غنی سازی اورانیوم(%6)
    گوشی موبایل
    یه چیزی که زنگ بخوره
    تیم ورزشی
    عاشق گل کوچیکم
    نوشته ها
    6,595
    امتیازات
    81,042
    درجه
    69
    تشکر
    28,786
    تشکر شده 11,780 بار در 2,371 ارسال
    یاد شده
    در 62 پست
    برچسب زده شده
    در 961 تاپیک
    نوشته های وبلاگ
    10
    امتیازها: 81,042, سطح: 69
    تمام شدن سطح: 42%, میزان امتیاز صعود به سطح بالا: 1,408
    فعالیت کل: 58.0%
    دستاوردها:
    معرفی کاربران جدیدنباشن جاشون خالیهایحاد آلبوم تصویردیپلم افتخار به پاس کمک به کاربرانکاربر خونگرمیار همیشگیآشنا با نجوه کار برچسب های موضوعاتعضو باشگاه 1000 امتیازی ها
    مدالها:
    برترین معرف
    بودیم خام و
    جَوون
     


    P30Parsi

    Smile مزدا 2

    مزدا 2


    [برای مشاهده لینکها باید عضو شوید. ]

    مهندس بابک وفایی: پس از آزاد شدن واردات خودرو به کشور، به دلیل تعرفه بالای واردات، ورود مدل های کوچک و ارزان قیمت مقرون به صرفه نبود و به همین دلیل وارد کنندگان هم رغبتی برای ورود این مدل ها از خود نشان نمی دادند. اما با ورود یاریس به بازار از سوی ایرتویا و استقبال مناسب بازار از یاریس به عنوان یک خودروی کوچک و کم مصرف و ارزان(البته در خارج از کشور) سایر عرضه کننده های خودرو نیز به فکر ورود مدل های کوچک به ایران افتادند. در این میان شرکت بهمن به عنوان نماینده مزدا ژاپن در ایران پس از عرضه موفقیت آمیز مزدا 3، به دنبال برادر کوچک تر آن، مزدا 2 رفت تا پای این کوچولوی مزدا را به کشور باز کند. این خودرو که پیش از سبک جدید نامگذاری مزدا در بازار های جهانی بیشتر با نام مزدا دمیو شناخته می شد از سال 1996 در طیف محصولات مزدا قرار گرفت و جدیدترین مدل آن با نام مزدا2 در سال 2007 روانه بازار های جهانی شد. این نسل که همچون پیشینیانش از شاسی مشترک با محصولات فورد بهره می برد در بدو ورود از سوی موسسه Euro NCAP مورد آزمون ایمنی قرار گرفت که نتایج این آزمون نشان داد این خودرو در کلاس خودرو های کوچک، نمونه ایمنی است. با توجه به اینکه این خودرو در سال 2007 و مطابق سیستم قدیم امتیاز دهی مورد ارزیابی قرار گرفته، در هر بخش ستاره هایی را کسب کرده است. در تصادف از جلو در آزمون اول ایربگ ها دچار مشکل شدند اما مزدا با آگاهی از این نقص، نرم افزار ایربگ ها را به روز کرد که حاصل آن ایمنی مناسب راننده و سرنشین است. در کنار این، زانو و ران سرنشین و راننده به خوبی در تصادفات محافظت می شوند و این محافظت کامل برای ابعاد مختلف بدن افراد از سوی این موسسه تایید شده است. در تصادف جانبی هرچند حفاظت مناسبی از راننده به عمل آمد اما در عقب سمت راننده در جریان تست باز شد که این امر امتیاز منفی را برای این خودرو در بر داشت اما در نهایت مزدا2، پنج ستاره ایمنی را در این بخش از آن خود کرد. ایربگ سرنشین در مزدا2 فقط توسط نمایندگی ها قابل خاموش شدن است و راننده نمی تواند آن را به صورت دستی خاموش کند. برچسبی که اخطار مربوط به عدم نصب صندلی کودک در صورت روشن بودن ایربگ را به اطلاع راننده برساند در محلی نامناسب نصب شده تا در نهایت چهار ستاره از پنج ستاره ایمنی کودکان نصیب مزدا2 شود. در ایمنی عابرین نیز مزدا2 عملکرد متوسطی داشت و دو ستاره از چهار ستاره را از آن خود کرد که برای خودرویی کوچک چندان مناسب نیست.




    وقتی در صحنه ی حق و باطل نیستی
    هر کجا خواهی باش ،
    چه به نماز ایستاده باشی
    چه به شراب ،
    هر دو یکی است ..

  2. 4 کاربر مقابل از ALI عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.


  3. # ADS
    Circuit advertisement
    تاریخ عضویت
    Always
    محل سکونت
    Advertising world
    نوشته ها
    Many